Inland

luodaan yhdessä tulevaisuuden julkisia palveluita

inland on ajattelutapa.

yhdessä olemme muutoksentekijöitä.

tavoitteenamme on luoda uudenlaisia julkisia palveluita kaikille, sekä käyttäjille että palveluiden tarjoajille.

näin toimimme

inland tuo yhteen muutoksentekijät.

yhdessä kehitämme ideat ratkaisuiksi.

osana isompaa kokonaisuutta

haluamme luoda positiivista muutosta koko ekosysteemissä.

inland hyödyntää designia työkulttuurin muuttamisessa ja parempien julkisten palveluiden kehittämisessä.

manifesti

toimintaamme ohjaavat neljä periaatteetta, jotka ovat lähtökohta kaikelle mitä teemme.

kaiken keskiössä on ihminen

Ihmisten tarpeiden ymmärtäminen on työmme lähtökohta. Suunnittelemme palveluita ihmisiltä ihmisille, tavoitteenamme luoda yhä parempia julkisia palveluita.

teemme konkreettisia asioita

Suunnittelemme ja rakennamme konkreettisia asioita, jotka ovat arvokkaita arjessa. Kyseenalaistamme tavanomaiset toimintatavat, emmekä tee tyhjiä lupauksia.

olemme kokeilijoita ja uskomme avoimuuteen

Avoimuus toimii työmme lähtökohtana — ilman rajoja pystymme ideoimaan ja kokeilemaan ennakkoluulottomasti. Uskomme, että uudet ideat syntyvät tuomalla yhteen erilaisia kokemuksia, näkemyksiä ja osaamista.

olemme rohkeita edelläkävijöitä

Haluamme luoda rohkeasti positiivista muutosta ja työskentelemme periksiantamattomasti tavoitettamme kohti. Jaamme rohkeasti onnistumiset ja epäonnistumiset sekä kerromme avoimesti työstämme.

Blogi

blogissa kirjoitamme työn alla olevista projekteista ja menetelmistämme sekä pohdimme työtämme.

Initiatives to bring co-design to the organization

First of all: Why do we want to bring co-design? Co-design as a mindset aligns with the key government goals to have more flexible… Read More

12.12.2018

The story behind the Q&Alendar

Sometimes the story is more interesting than a product or a service. Is that the case with Q&Alendar? It is up to you to judge. We will… Read More

30.11.2018

Starting up smoothly — Connecting government agency information through chatbots

In public services we realise that customers often call the wrong organisations with their questions. Why does this happen? The… Read More

31.10.2018

Lisää artikkeleita löydät mediumista

ota yhteyttä

Kerro ideasi tai kysy lisää